SOCIAL COMMUNITY MANAGEMENT

Iemand die jouw tone of voice aan kan nemen en waar je geen eindeloze briefings of feedback sessies mee hoeft te houden. 
Hi! Hier ben ik!

mint en honing social media management

 

Je bent goed in je vak als content creator (of bedrijf), maar je inbox is een oerwoud en met zoveel meldingen is het moeilijk het echte gesprek te vinden. Het kost bovendien veel tijd, en die tijd heb je nodig om in het daadwerkelijk maken van de content te steken.

Veel influencers of bedrijven worden overspoeld met dm’s, comments, reacties en vragen waarbij je door de bomen het bos niet meer ziet en eigenlijk niet overal op kan reageren. Daarnaast moet je elke dag nadenken over het plaatsen van hun content, terwijl dit ook gebundeld kan. 

Wat social community management biedt, is de kans om als influencer/content creator/bedrijf voornamelijk bezig te zijn met het daadwerkelijk maken van content en een werkweek te hebben zónder stress, mét structuur en JOY.

Elke onbeantwoorde comment is een gemiste kans om verbinding aan te gaan én om een kanaal optimaal te laten floreren in het huidige sociale media klimaat. 

Een volger wil verbinding, het gevoel van vriendschap. Tegelijkertijd schuift sociale media een creator naar voren als ze zien dat deze volgers heeft die die verbinding aangaan. Merken zijn daarnaast opzoek naar samenwerkingen met creators die een loyale, betrokken community hebben doordat de creator authenticiteit kan laten zien. 

Dit werkt diep door van de betrokkenheid van de volger, tot het soort samenwerkingen dat je aan kan gaan als influencer, tot de manier waarop jij als creator je werkweek ervaart. 

Wat we gaan doen? 

Ik bied die toffe captions, lege inbox, beantwoorde comments en een verbonden community die loyaal blijft aan jou als creator. 


Daarnaast help ik je meedenken over een mooie verdeling van je content over de weken en zorg ik voor een structurele (dagelijkse) livegang hiervan zodat jij je niet druk hoeft te maken over de continuïteit op je kanaal. 

JIJ maakt de content, je agency bedenkt samen met jou de strategie en koers, ik regel de rest. 

Kom je er niet meer uit, wéér die caption bedenken? 

Met wat steekwoorden schrijf ik hem voor je in jouw tone of voice. 


Met slimme trucs zoals het liken van comments, minimaal een dag nadat ze zijn gepost, houd ik de engagement op je kanaal optimaal. Zie het als een visitekaartje die iemand een dag na een ontmoeting nog even terug vindt in z’n zak. 


Tot slot help ik je met automatiseringen zodat je volgers altijd toegang hebben tot de informatie die jij wil dat ze hebben. Je gratis e-book die je aanbod pusht? Die krijgen ze nu automatisch in hun inbox bij interesse. 

voordelen social community manager

Twijfel je nou of dit bij jou past als content creator, of hoe we dat gaan oplossen als iemand iets vraagt waar alleen jij het antwoord op hebt? 
Mail even, dan sparren we erover :)